PerfectView in Den Bosch heeft sinds 1984 een leidende positie opgebouwd als producent en leverancier van PerfectView CRM. Met ruim 1.500 implementaties, 2.000 klanten en 55.000 gebruikers is PerfectView de CRM-specialist bij uitstek.
Het is vandaag de dag belangrijker dan ooit om relaties te beheren. Wij produceren relatiebeheersoftware (PerfectView CRM) waarmee organisaties meetbaar meer resultaat kunnen behalen. Al onze ervaringen met gebruikers verwerken we telkens in onze producten en diensten. Elke dag weer, elke dag beter.
Als het gebruik van PerfectView CRM een duurzame bijdrage levert aan het succes van een organisatie, dan hebben wij ons doel bereikt. Daar gaat het ons om, dat is onze passie.
Excellente support
Het succes van CRM staat of valt met het gebruik door iedereen in een organisatie. We willen dus graag elke gebruiker op weg helpen en houden, zonder daarbij gehinderd te worden door betaalde of gelimiteerde ondersteuningscontracten. Wij nemen de tijd voor elke gebruiker. Want het succes van onze klanten is ook ons succes. Hoe we dat doen, staat beschreven in “PerfectView Cloud Support”
Het IKEA model
Wij vinden het belangrijk dat u niet verplicht bent om diensten bij ons af te nemen. Bij het ontwikkelen van de software is dat telkens het uitgangspunt. Daarom kunt u PerfectView software zelf testen, implementeren en beheren. Uiteraard helpen we graag als u toch onze hulp nodig heeft. Zoals bijvoorbeeld bij een import of met een training. Alles bij elkaar noemen we dat het IKEA model. Zo houden we de investering en de kosten van het in gebruik hebben van PerfectView minimaal.
Het Nieuwe Werken
Het Nieuwe Werken verandert de manier waarop wij werken structureel en ingrijpend. Het Nieuwe Werken is slimmer en efficiënter werken, werken onafhankelijk van tijd en plaats door gebruik te maken van internet. Al onze diensten en producten worden getoetst op het leveren van een bijdrage aan Het Nieuwe Werken. Zo willen wij zelf ook werken bij PerfectView en dat doen we ook.
Eén heldere, lage prijs
Wij vinden één heldere, lage prijs per gebruiker belangrijk. Wij kiezen nadrukkelijk niet voor een prijsmodel met oplopende prijzen bij verschillende functionaliteiten of modules. Wij denken namelijk dat het voor organisaties niet mogelijk is om bij de start te bepalen of ze later wel of niet over moeten gaan stappen naar duurdere edities en daarmee verplicht voor verrassingen komen te staan.